Меню

Поширені питання про «HiPP-клуб»

З моменту реєстрації до моменту видалення Вашого облікового запису – тут Ви зможете знайти поширені питання про «HiPP-клуб».

Якщо у Вас є питання, відповідь на яке Ви не знайшли на цій сторінці, без жодних вагань напишіть нам за допомогою Форми зворотного зв’язку.


Що мені робити, якщо я не отримаю посилання для підтвердження або воно не спрацює?

Для доставки посилання для активації може знадобитися кілька хвилин. Будь-ласка, будьте терплячими і просто перевірте свої вхідні повідомлення пізніше. Якщо посилання не прийшло через кілька хвилин, перевірте папку «Спам» і переконайтеся, що папка вхідних повідомлень не переповнена.

Скопіюйте посилання і вставте його у адресний рядок Вашого браузера. Якщо посилання не працює, зв’яжіться зі Службою «HiPP Parents’ Service». Ми з радістю активуємо Ваш обліковий запис.

Що означає «Ця електронна адреса вже зареєстрована»?

У цьому випадку Ви вже зареєстровані за цією електронною адресою. Ми з радістю надішлемо Вам Ваше ім'я користувача та новий пароль за посиланням Забули пароль?.

Що мені робити, якщо я забуду своє ім'я користувача/пароль?

Ви забули своє ім'я користувача або пароль у системі «HiPP-клуб»? Дотримуйтеся наступних вказівок:

Скористайтеся опцією «Забули пароль?» за цим посиланням. Введіть адресу своєї електронної пошти, яку Ви вказували, коли реєструвалися у системі «HiPP-клуб». Після цього Ви отримаєте електронний лист з посиланням. Натисніть на посилання у електронному листі або скопіюйте його безпосередньо до адресного рядка. Ваше ім'я користувача з’явиться на сторінці, що відкриється. Після цього Ви можете створити новий пароль. Зверніть увагу на правила для паролів, зумовлені міркуваннями безпеки.

Допоможіть, мій пароль не працює!

Якщо у Вас виникнуть проблеми з Вашим паролем або доступом до Вашого облікового запису у системі «HiPP-клуб», спершу переконайтеся, що Ви використовуєте правильний пароль. Якщо Ви не впевнені, ми рекомендуємо виконати вказівки вище для випадку «Забули пароль». Так Ви зможете створити новий пароль. Якщо Ви копіюєте свій пароль або ім'я користувача, переконайтеся, що Ви не копіюєте разом з ними будь-які пропуски!

Як мені змінити мою адресу електронної пошти?

Увійдіть до HiPP-клубу та перейдіть до розділу «Особистий кабінет».

Чи можу я змінити своє ім'я користувача?

Скористайтеся Формою зворотного зв’язку, щоб зв’язатися з нами з цього питання.

Мені більше не потрібен мій обліковий запис у HiPP-клубі. Де я можу скасувати свою реєстрацію?

Будь-ласка, скористайтеся Формою зворотного зв’язку, щоб зв’язатися з нами.

З метою захисту даних нам знадобиться Ваше ім'я користувача та пароль.

Які налаштування застосувати, щоб більше не отримувати листи батьків?

Увійдіть до HiPP-клубу. Перейдіть до розділу «Особистий кабінет»  – «Мої діти», в розділі «Редагувати дітей» скасуйте підписку на листи.

Як відписатися від розсилки?

Увійдіть до HiPP-клубу. Перейдіть до розділу «Особистий кабінет» і в розділі «Редагувати профіль» можете відписатися від розсилки.

Як мені знайти листа для батьків для моєї молодшої дитини?

Увійдіть до HiPP-клубу. Праворуч Ви побачите зображення і під ним кнопку «Оберіть дитину». Просто оберіть ім’я дитини, для якої Ви хочете прочитати листа. Перехід на сторінку відбудеться автоматично.