HiPP хоче захищати природні ресурси і тому використовує екологічно чисті офісні та рекламні матеріали. У компанії застосовується папір, письмове приладдя, друкована продукція та упаковка, виготовлені майже виключно в процесі вторинної переробки. Блакитного ангела можна знайти скрізь: у 2014 році ми збільшили кількість офісного паперу з цим всесвітньо відомим та престижним екологічним знаком.
Чи знаєте ви, що HiPP захищає реліктові лісі та джунглі від вирубки?
Як це все реалізується на практиці?
Кожен працівник HiPP проходить навчання з питань сталого розвитку під час працевлаштування, а потім щороку після цього. Захист ресурсів закріплений у керівних принципах сталого розвитку.
Потім необхідні заходи для досягнення цілей впроваджуються у спеціалізованих відділах, наприклад, з закупівлі канцелярського приладдя. Одна сторінка вторинного паперу економить приблизно 12 г деревини та 200 мл води порівняно з її виробництвом із свіжого волокна.
Ось чому, наприклад, HiPP просить співробітників максимально уникати друкування на папері. Якщо друкування все ж таки необхідне, потрібно використовувати вторинний папір. Про це ми повідомляємо у вкладенні до кожного електронного листа: «Будь ласка, бережіть наше довкілля. Роздрукуйте цей електронний лист лише за крайньої необхідності».